Blogi edukacyjne

  • O Inkscape - Inkscape to narzędzie o otwartym źródle służące do tworzenia i edycji grafiki *SVG*. To nie tylko edytor, Inkscape zapewnia interfejs *WYSIWYG* do manipul...
    1 miesiąc temu
  • 4.6. Skalowanie - Rysunek 14.134. Narzędzie Skalowanie w Przyborniku4.6.1. PrzeglądNarzędzie Skalowanie służy do skalowania warstw, zaznaczeń lub ścieżek (obiektu). Po klik...
    3 miesiące temu
  • Tworzenie rozszerzonej rzeczywistości za pomocą AR.js i A-Frame - Nie martw się, to mniej niż 10 linii HTML AR.js to efektywne rozwiązanie Augmented Reality w sieci. Działa w przeglądarce 100%, co oznacza, że ​​nie trzeb...
    8 miesięcy temu
  • BlueGriffon 3.0.1 - *BlueGriffon* - darmowy edytor stron internetowych działający w trybie WYSIWYG. Licencja: GNU Systemy: Windows 7-10, OS X, Ubuntu, portable Strona: bluegr...
    1 rok temu

Z PLOTKARKI EDU

piątek, 30 października 2015

Przykładowe zadanie (część 2 z 3)

Informator Technik informatyk (E.14) 2012

Utwórz stronę internetową o zaplanowanych elementach link.
  1. W Menu nawigacyjnym umieścić trzy odnośniki (linki) do podstron składowych  o nazwach: Strona główna, Gazetka promocyjna, Kontakt.
  2. W Nagłówku strony umieść logo sklepu ze znakiem firmowym dane\firma.jpg.
  3. W Stopce strony umieść informacje z jakiego oprogramowania korzystałeś, projektując witrynę oraz datę jej wykonania.
  4. Opis sklepu komputerowego ma być zamieszczony na stronie głównej.
  5. Podstrona Gazetka promocyjna ma zawierać galerię zdjęć z automatycznym generowaniem miniaturek dane\zdjęcia (część 1 zadania).
  6. Podstrona Kontakt ma zawierać dane adresowe sklepu oraz pojedyncze zdjęcie z widokiem sklepu (dane\zdjecie_sklepu.jpg dane\dane_adresowe.txt).
Do wykonania zadania wykorzystaj przygotowane dane w katalogu dane (opis_sklepu.txt i nowosci.txt).
Podczas wykonywania zadania przestrzegaj zasad organizacji pracy, BHP.
Rozwiązanie
kody: index.html gazetka.html kontakt.html
Źródło
  • Publikacje CKE (treść zadania podzielona na części ze względów technicznych).

1 komentarz :